Zgłoś problem: 609 804 366

– WIRUSY KOMPUTEROWE. 20% komputerów z aktualnym programem antywirusowym jest mimo tego zawirusowanych. Raz na jakiś czas należy wykonać pełen skan twardego dysku, a nie tylko ufać ochronie rezydentalnej. Odwirusowanie komputera mimo to nie zawsze jest pełne i skuteczne. Jeśli mamy podejrzenia, warto wykonać drugi skan innym programem, najlepiej skanerem on-line. Nie należy natomiast instalować 2 różnych programów antywirusowych na jednym komputerze – może to powodować problemy z działaniem. Usuwanie wirusów komputerowych już po zakażeniu to najczęściej prosty proces, ale część z nich jest wyjątkowo złośliwa (np. tzw. rootkity) i wymaga specjalistycznych programów, dużo czasu i cierpliwości. Istnieją takie odmiany robaków, które potrafią zaatakować komputer pomimo zainstalowanego programu, i nawet zablokować jego działanie. Jeśli zaobserwowaliśmy, że: nasz komputer sam wysyła maile, nie możemy w normalny sposób uruchomić dysku wymiennego (np. PenDrive), nie jesteśmy w stanie odsłonić ukrytych plików systemowych, lub komputer wyraźnie spowolnił działanie – odwirusowywanie będzie niezbędne.

– PRĄD. Komputer powinien być podłączony do prądu zawsze przez listwę antyprzepięciową z bezpiecznikiem. Listwa powinna być wpięta do gniazdka w ścianie które posiada bolec uziemiający.

– OBUDOWA. Komputer stacjonarny posiadający z boku obudowy żebrowaną siatkę pozwalającą na swobodny wlot powietrza do środka nie powinien być przystawiany tym bokiem do ściany czy biurka. Należy zachować 2-3 cm. odstępu!

– LAPTOP W ŁÓŻKU. Wszyscy lubimy wygodę. Wiele osób lubi pracować na leżąco, stawiając laptopa na kołdrze czy kocu. Należy być z tym bardzo ostrożnym, bo nie dość, że laptop oddaje obudową dużo ciepła, a pościel może to utrudnić, to jeśli fałda materiału przykryje na dłuższy czas przestrzeń, którą laptop wydmuchuje ciepłe powietrze, może to powodować uszkodzenie sprzętu i konieczność często drogiej naprawy.

– UTRATA DANYCH. Utraciłeś dane? Jeśli zaobserwowałeś utratę danych: na karcie pamięci aparatu, na pamięci przenośnej USB, czy na dysku twardym, a nie wiesz jak je odzyskać, należy NIE podejmować własnych prób odzysku, lecz wyłączyć dane urządzenie i skontaktować się telefonicznie z serwisem komputerowym. Własne próby naprawy mogą spowodować „nadpisanie” zagubionych plików, co ostatecznie uniemożliwi ich odzyskanie.

SZYBKI KONTAKT :
609 804 366 (24h/7dni)
info@openservice.waw.pl
Gadu-Gadu: 247 106

LOKALIZACJA:
Konarskiego 3
(wejście od Powstańców Śląskich)
50m od Ratusza Bemowo
[szczegóły, mapa]

GODZINY OTWARCIA
Pon – Śr – Pt:
Dyżur: 9:30-11; reszta dnia: też, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem
Wt – Czw:
Dyżur: 16-18; reszta dnia: też, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem
Sob. – Niedz. – święta:
Tak, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem

REGION DOJAZDU:
Warszawa oraz zachodnie miasta i gminy

Zaproś nas i pozwól sobie pomóc terminowo, pewnie i fachowo.

Szybko rozwiążemy Twój problem z komputerem, laptopem czy siecią pokonując każdą nagłą awarię.

Zadzwoń, pomożemy: 609 804 366 – zapraszamy 7 dni w tygodniu.

Back to Top
Aby dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc, zadzwoń teraz na numer 609 804 366. W rozmowie wstępnie zdiagnozujemy problem, przedstawimy sposób i termin jego rozwiązania oraz przybliżony zakres cenowy usługi. Zapraszamy!